Saturday, October 1, 2016

Moda house by zeto , zeto






+

Nerden başlasam Hiç bilemiyorum aslında. Vize görüşmesine gittiğim günden bile başlayabilirim malum vize almak tam bir KaBUS. Nisan ayında akşam bir Aniden Amerikaya gitmeye Karar verdik. Plansız programsız başladı herşey bir gecede iznimi aldım ve planları kurmaya başladık. Haziran gelir mi Diye gün sayarken Su satırları yazıyorum ve çoktan dönmüş oluyorum. Gidişin heyecanı, dönüşün burukluğunu yaşadım ilk defa Baska bir ülkede. Çünkü avrupanın Hiç bir yerine benzemiyor amerika. Bambaşka bir dünya pellicola karesin de kalmışsınız Gibi suo Ani. En çok sorulan sorularla başlıyım ben Ise 'ALISVERIS' Malum dolar 3 TL voi yaklaşınca alışverişte çok uygun olmuyor. Ama Bazi mağazalar var ki inanılmaz fiyatlara Sahip. Century 21 bunlardan Biri. Gitmeden önce web sitesini araştırıp neler alırım Diye planlar yapmıştım. Yaptığım planların Hiç biri ISE yaramadı çünkü web de olan Ürünleri mağazada BULMAK PEK mümkün değil. İçeri girince hemen sizi Kocaman bir alan karşılıyor. Gözlüklerin ve çantaların olduğu. Il suo Marka gözlüğü geçen sezonlara ait inanılmaz fiyatlara bulabiliyorsunuz. Mesela D & amp; G Nin gözlükleri 49 Dolara düşmüştü, Burda 1000 TL olan Celine gözlükleri 120 Dolara, Balenciagaları ISE 150 Dolara bulabilirsiniz. Ben Moncler bir Gozluk aldım etiket fiyatı 390 Dolardı indirimde 49 Dolara düşmüştü. Evet bunlar birazda sans aradığınız ve tarzınıza uyanı BULMAK için biraz deşmeniz gerekiyor. Cantalar da ISE özellikle Michael Kors ve Ck'nı suo yerde görebilirsiniz. Fiyatları yine Bize göre çok çok uygun. Yeni sezonlardan bahsetmiyorum ama. Bizim gittiğimiz Zaman tam indirim zamanıydı. Barney oranın en Meşhur mağazalarından Biri. Ayni Beymen konseptinde suo Katta farklı ürün grupları yer alıyor. Ben tabi kendimi Ayakkabı reyonlarından alamadım. Chanel'den tutunda Celine Kadar suo Marka% 60 indirimdeydi. En Büyük sorun ISE Numara BULMAK. Bir de tabi topuklu ayakkabıların çoğu yer alıyordu. Bana Inat spor ayakkabıları sokmamışlar Gibi. Gittiğimiz günden iki gün sonra Woodbury Common Premium Outlet merkezine gittik. Büyük bir alan içinde minik minik mağazaların olduğu bir yer burası. Otelin önünden Kalkan turlar Vardi. Yaklaşık Gidis 1 Saat sürüyor. Adam BASI 40 Dolara gidebiliyorsunuz. Belirli Donus Saatleri var onun dışında dönmenizde biraz Zor. Burda aklınıza gelebilecek suo marka var. Nike, Guess, Armani, Gucci, Reebok, Converse ve dahası sayamadığım. Converse de harika seyler var giderseniz mutlaka bakin tek numara olan parçaların çoğu kutuların içinde Fascia di prezzo 39-49 dolar arasında. İnsanların elinde en çok hangi Poset varsa o mağazaya gidin Derim çünkü inanın işlerini biliyolar. Biz gittiğimizde çok rahat gezdik ne Sira Vardi ne kalabalık. Gitmeden önce okuduğum bloglarda 40-50 kişilik sıralardan bahsediliyordu gözünüz korkmasın Derim. Bazi mağazalara ISE sırayla alıyolar, kapıda bekliyorsunuz ki içerdekiler azalsın Diye. Kate Spade bunlardan Biri. Tr fiyatlarıyla karşılaştırınca inanılmaz ucuza Cantalar bulabilirsiniz. Mesele 39 Dolara bir çanta aldım kasa da 20% indirim daha yapıldığını görünce AYRI bi Sevinç yaşadım. Çünkü herşeyin più olarak taxini ödemeniz gerekiyor. Gördüğünüz Confronta Asil fiyatları olmuyor. Zara'dan aldığınız bir çanta bile 120 TL den Ucuz olmayınca Kate Spade'den o fiyata BULMAK oldukça ilginç oluyor. Burda bavullarda özellikle çok uygun Eger Donus için çok Sey getirmeyi planlıyorsanız kesinlikle Burdan alabilirsiniz. 300 Dolara Gucci'nin lofer modeli, Ck jeanlerini 40 Dolara, Tods ayakkabıları ISE 270 Dolara bulabilirsiniz. Tabi herşey ne aradığınız ve istediğinizle ilgili bir de tabi bütçenizle. Broadway caddesinde ISE harika mağazalar yer alıyor. Snapte paylaştığım Flying Tiger bunlardan Biri. Bizim 5 TL voi satılan mağazaların daha moderno ve kaliteli Hali. Üstelik herşey 1-10 dolar arasında değişiyor. İçeri girince ihtiyacınız olsun olmasın bir Suru Sey Alip çıkabilirsiniz. Bir diğeri ISE Dr. Martens markası yine MSDS Cadde üzerinde yer alıyor. Sezon indiriminde burda olmayan harika desenleri ve renkleri var. Üstelik yine fiyatları çok uygun. Times Square da yer Alan Levis mağazasında% 50 Vardi indirim tişörtleri 14 dolar, kotları ISE 40-50 Dolara bulabilirsiniz. Aeropostale markasının Time Square mağazası kapanıyormuş% 70 indirim de orada Vardi. Kuyruklarda beklemeyi goze alırım derseniz mutlaka uğrayın Derim. Aslında o Kadar çok yer ve Magaza gezdim ki bu posta sığdırabileceğimi sanmıyorum. Evet Bazi seyler çok uygun ama Bazi şeylerde çok pahalı seçim yine bize kalıyor. Naked Cowboy Olmadan bu postu bitiremezdim sanırım. Sabah akşam saatlerce gördük più un fan di aileden biri Gibi :) Geçen haftalarda Göztepe E5 üzerindeki İstanbul ottimale Outlet'e gittim ve sizlerle paylaşmıştım orayı. Şimdi biraz da detaylı bir posta yapmaya Karar verdim. Indirim de olan Ürünleri kaliteli markaları uygun fiyata almak için bu outleteyolunuz düşerse mutlaka Bakin Derim. Aklınıza gelmeyen birçok markayı ve sezonda yakalayamadığınız Ürünleri Bulma olasılığınız çok yüksek. Kalbini SEV! En çok sevdiğim Sey arkadaşlarımla yürüyüş ... Nişantaşı'nda Maçka parkında ara sokaklarda güzel havada yürümek en Keyif aldigimiz Sey ... İki kisi olunca bir de keyfi AYRI oluyor. Visualizza per yürüyüşlerimizle hem hem kalbimizi bedenimizi koruyoruz. Haftada birkaç gün en azından bu yürüyüşlerimize Zaman ayırmaya çalışıyorum. Bazen iş çıkışlarında bazense Ogle arasında kendimi dışarıya atıyorum ve hem hem yürüyorum de zihnimi boşaltıyorum. Yürüyüşlerimizde ISE adımlarımızı sayip kalp toplayarak yarisan bir ikiliyiz biz aslinda :) Kalp toplamak ne Demek. derseniz. Becel'in kalbini SEV appini de ikimizde indirdik. Böylece yürüyüşlerimizin detaylarını app sayesinden öğrenebiliyoruz ve adımlarımızla kalp topluyoruz. Kalbini SEV uygulmasında saglikli yemek tarifleri de yer aliyor. Benim Gibi Hafif ve Pratik yemekler yapmak isteyenler buradan da yararlanabilir. Çünkü içerisinde sağlıklı beslenmeye ONEM verenler için de harika tarifler yer alıyor. Kalbini SEV uygulamasının bu aralar bir de yarışması var. Yürüyüş fotograflariyla Hikayesini nerede anlatan, kiminle yurdugunu cekip #kalbinisev hastagi kullananlar arasindan ISE secilen kisi Hurriyet gazetesinde yer alacak.




No comments:

Post a Comment